Söndag 10/1

Hugo verkar må mycket bättre nu, lite snorig och hostig fortfarande men han har börjat äta igen och fått energin tillbaka. Dom två senaste nätterna har han dessutom sovit mycket bättre än vad han har gjort den senaste tiden, även om det fortfarande innebär en hel del uppvak.

Nu har istället jag blivit sjuk, är förkyld och har förmodligen feber, har ingen febertermometer som jag kan ta tempen med.

Igår såg vi klart på Dexter säsong 1 och det var väldigt bra. Vi ska se om vi kanske kan få tag på andra säsongen idag. När man blir fast i en serie så är det ju så svårt att inte se fortsättningen på en gång.

Hugo sitter och äter lunch nu och efter det ska han gå och lägga sig och sova middag en stund. Jag och Robert ska lägga oss och läsa lite och bara ta det lugnt.


Kommentarer
Postat av: Emelie, Elliotts mamma

hoppas plutten mår bättre idag,



var gärna me o tävla om en bloggdesign:http://emlisch.blogg.se/2010/january/min-forsta-tavling-lottar-ut-en-bloggdesign.html

2010-01-11 @ 12:31:32
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0