Tänder på gång

Nu tror jag det är dags för ännu fler tänder att komma upp i Hugos mun. Han har sedan igår varit väldigt krånglig med att äta och är riktigt argsint av sig när tänderna ska borstas. Hoppas på att det är det så att det finns en förklaring till varför, aldrig kul när han är på det här viset.

Om bara en liten stund ska Robert gå iväg med Hugo för vaccinering. Jag ska stanna hemma och städa lite, det kan behövas. Har riktigt ont i huvudet också så jag ska nog be dom att gå förbi Apoteket och köpa värktabletter på vägen hem.

En positiv sak som skett de senaste nätterna är att Hugo har sovit extremt bra i jämförelse med vad han brukar, det är riktigt skönt. Tyvärr lider ju jag själv av ovanan att vakna upp ett antal gånger per natt för att gå på toa, dricka vatten eller bara för att vända på mig. Men så är det att vara gravid.

Idag är det bara 10 veckor kvar till beräknad förlossning, jag har alltså gått in i vecka 30. Äntligen känns det som att det börjar närma sig även om det kan vara allt ifrån 2-3 månader kvar beroende på när vår lilla flicka bestämmer sig för att titta ut. Jag hoppas verkligen inte att jag behöver gå över tiden så länge som sist med tanke på att jag redan känner mig i kroppen nu som jag gjorde när det var förlossningsdags med Hugo.


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Snygg blogg du fått! :D

Och ja, Emmaljungan känns ju säkrare.. Och lättare att få tag på, och om det blir nå fel på den så ligger ju butiken i samma stad.. Det lutar mest åt Emmaljungan nu ;) du ska bara veta hur mkt tankar som snurrar hela dagarna angående vagn, haha!

2010-01-14 @ 15:16:34
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0