Tisdag 19/1

Nu har skolan dragit igång igen för Robert, idag så började han redan klockan 8. Jag och Hugo har ätit frukost och vattnat blommorna och Hugo har dansat lite vid min klockradio som han sätter på flera gånger per dag. Just nu sitter han här på golvet och leker med en av sina stora bilar som han har vänt upp och ned och sedan sitter och snurrar på hjulen.

Det snöar idag med, det gjorde det igår också. Jag tycker nog att det räcker med snö nu, nu vill jag ha vår. Det var ju trevligt att snön höll över både jul och nyår men nu tycker jag bara att det är tråkigt med all snö som kommer hela tiden, inte alls lika smidigt att gå ut och leka med Hugo heller. Speciellt inte för mig med min stora mage som knappt får plats i jackan längre. Min egen jacka blev för liten för ett bra tag sedan men jag fick låna en av mamma när vi var i Eskilstuna som passade bra, men nu är det inte långt kvar innan jag inte kan få igen den heller.

Idag ska vi gå till öppna förskolan efter Hugo sovit middag, det kommer han nog tycka är väldigt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0