Onsdag 28/7

Igår kväll målade Robert den ena väggen av de två som ska målas i vardagsrummet. Resten ska han göra idag. Man hinner ju inte så mycket på en kväll när det bara går att göra när Hugo har lagt sig och när det helst ska vara ljust ute fortfarande så att man ser bra när man målar.

Idag kommer Linnea hit, det ska bli kul! Hon ska stanna ända till på måndag tror jag. Jag vet inte än när hon kommer för i morse när Robert ringde så sov hon fortfarande.

Vi ska passa på och låna bilen och åka iväg och storhandla på Willys idag hade vi tänkt. Så kanske Linnea antingen vill stanna hemma med Hugo eller följa med och roa honom. Det kan nämligen bli rätt bökigt när man ska handla med två små barn. Hugo sitter i kundvagnen och river i alla varor, och inte kan han låta bli att skruva på korkar och lock och försöka öppna förpackningarna. Så är det när man är en nyfiken och busig liten pojke.

Nu sover både Hugo och Selma. Jag lyckades tajma in så att dom båda somnade samtidigt när vi hade ätit lunch. Hugo sover ju alltid då men det är sällan som Selmas trötthet faller samman med Hugos.

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu tycker jag du uppdaterar extremt dåligt:P

2010-08-04 @ 10:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0