Tisdag 20/7

I morse vaknade jag av ljudet från Iggle Piggle som Hugo fick igår. Idag vågade han trycka på knappen som sitter på hans fot så att han börjar prata och spela musik. Igår var han lite rädd för att göra det, men han ville att vi skulle trycka hela tiden istället.

Jag känner mig jättetrött och seg idag även om jag sovit lika länge som vanligt, d v s ca 8 timmar. Hugo sover middag nu men vi får gå ut sen när han vaknar så kanske jag känner mig lite piggare.

Nu ska jag försöka få Selma att sova lite också så ska jag ta och träna lite med min GymBall. Det tar bara ca 15 minuter att gå igenom de 6 övningar som jag gör 3 gånger så jag ska försöka göra det varje dag. Jag har gjort det lite då och då i ett par veckor, men de senaste dagarna har jag faktiskt gjort det varje dag. Hoppas jag kan upprätthålla det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0