Senaste dagarna

Vilken värme det är ute nu alltså! 30 grader trots att det är mulet. Igår var det 33 grader i skuggan.

I onsdags kom Roberts föräldrar hit. Hugo blev superglad när han fick träffa sin farfar och farmor, och när de dessutom hade med sig en alldeles egen stor traktor till honom kunde han nog inte bli lyckligare. Det är en traktor med trampor på och en stor skopa. Dom kom någon timme innan Robert slutade jobbet och sedan grillade vi och åt jordgubbar och glass till efterätt.

I torsdags åkte Robert till jobbet som vanligt. Jag och TB åkte iväg till Tornby och köpte tv medan Bettan var hemma med både Hugo och Selma. Det hade gått jättebra och Selma hade sovit nästan hela tiden förutom en stund då hon hade varit vaken och glad.

Jag och Robert fick också lite förtidiga födelsedagspresenter av hans föräldrar. En tillbringare, en vattenkokare och två kastruller. Jättefina och bra presenter!

I fredags kom Linnea hit och stannade hela helgen. Det var jättekul att ha henne här. Hugo ville bara vara med henne hela tiden när hon var här, han ropade "Inga" och "nea" hela tiden. Vi har kollat på Avatar och varit och badat i Berg.


Hugos nya vrålåk!






Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja då kanske det är bäst att avvakta.



Jag gav ju bara purén nu för att förhoppningsvis få igång hans avlopp :)

Jag kommer nog vänta ett par veckor till med riktiga smakportioner. (när han är ca 4 mån)

Jag kommer fortfarande att helamma, så kommer bara att ge 2tsk om dagen av något fram tills han är 6 månader och då börja ge honom hela portioner.

2010-07-13 @ 22:15:13
URL: http://newarrival.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0