Bilder från idag!

Hugo sover sedan en timma tillbaka och Robert håller just nu på att försöka få Selma att sova också. Hon har varit vaken i över tre timmar nu och det är hon i princip aldrig, hon brukar vara vaken runt två timmar och sedan blir hon trött och vill sova igen. När hon somnat ska vi sätta oss i soffan och kolla på en film, det lutar åt Avatar som jag inte har sett än.

Jag tänkte inte skriva något speciellt nu utan ville bara lägga in lite bilder från dagen, så här kommer dom!


Ute och leker och plaskar i poolen på tomten

Vår lilla busunge

Selma ligger och filosoferar

Tränar nacken lite grann


Och så ett leende..

Busungen har dragit fram köksstolen till diskbänken för att få tag på jordgubbarna


Det var riktigt mumsigt tyckte Hugo! (kinden full med jordgubbar)

Nu sover Selma!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad söta barn du har! :)



Provet gick nog bra, vi får se :P



Jag trodde inte att han hade fått i sig så mycket med amningen eftersom jag bara 20 min innan hade pumpat ut en hel del. Så därför gav jag lite ersättning, pausade t.o.m imellan för att han inte skulle få för mycket mat, men det hjälpte ju tydligen inte :P

Jag brukar ju aldrig ge ersättning, så svårt att veta haha

2010-07-02 @ 22:40:37
URL: http://newarrival.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja <3

Vilka fina bilder! Va stor Selma har blivit :) Hugo också!

2010-07-06 @ 21:03:36
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad bra det känns att höra! Har velat fram och tillbaka om hur jag ska göra. Men det var sittdelens läge som avgjorde det. Babytravels liggdel är dessutom så liten så hade fått byta till sittdel ganska snart och jag vill inte ha min 5-6 månaders sitta vänd emot mig. Jag vill kunna prata och gulla med honom + det hade nog blivit alldeles för mycket intryck för honom.

2010-07-08 @ 22:44:22
URL: http://newarrival.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va skönt å veta att man inte är ensam då! =P ja tänker på dagiset vaaarje dag å typ syter för att dagen när han börja ska komma huhuhu min stora kille =(



Va fina bilder på barnen!=)

2010-07-10 @ 19:43:38
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0