Nässpray

Nu har ännu en sjukdomsvåg härjat här hemma, först var det Hugo sedan Robert och nu sist jag. Är fortfarande lite hängig och täppt i näsan men det är en klar förbättring sedan igår då jag kände mig helt borta. Ja så nu trodde vi såklart att det skulle vara över för den här gången, men så verkar det inte vara tyvärr. Hugo vaknade en stund efter att han lagt sig och var febrig så nu får vi se hur natten blir.

Idag har vi hämtat ut familjefotona som vi tog förra fredagen. Bilden blev bra så nu måste vi köpa en passande ram till den.

För övrigt så har jag upptäckt tjusningen med nässpray. Jag har alltid varit väldigt skeptiskt till det och dess verkan och i kombination med att jag tycker det är extremt obehagligt att spruta upp något i näsan så har jag aldrig testat det när jag varit förkyld. Men vilken räddning! Jag som inte kunde sova för att jag inte kunde andas och som hade jätteont i öronen och började misstänka öroninflammation, allt försvann med nässprayen. Aldrig mer en förkyldning utan nässpray!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0