Söndag 6/6

Det var ett bra tag sedan jag skrev här sist men det har helt enkelt inte blivit av. Det har hänt så mycket sedan dess så det är ingen mening att jag försöker skriva om allt.

Vi har i alla fall varit i Eskilstuna, vi åkte den 22 maj och kom hem den 31:a. Vi hade det lika bra som alltid där och Hugo stormtrivdes hos sin farfar och farmor.

Vi kom som sagt hem i måndags för på tisdagen hade Robert tenta.

I tisdags efter att jag hade lämnat Hugo på dagis så gick jag och Selma till öppna förskolan där vi gjorde fotavtryck. Det var bara mammor och pappor med små bebisar födda i april som var där då.

På kvällen blev jag sjuk och låg med hög feber hela natten. Det var riktigt jobbigt men redan på onsdag eftermiddag mådde jag som vanligt igen så det var inget långvarit.

Hugo har varit på dagis tisdag, onsdag och torsdag och det har gått jättebra trots att han varit ledig en vecka. Dom har varit ute och lekt massor i det fina vädret och varit i skogen och grillat korv.

Nej nu hinner jag inte skriva mer just nu för Selma vill inte riktigt sova längre...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0