Barnmorskebesök!

Idag har jag varit hos barnmorskan. Höll på att missa det eftersom jag var helt inställd på att det var i morgon som jag skulle dit, men det visade sig att jag kollat fel i almenackan och kollat på nästa tid som är på en onsdag om två veckor. Tur att jag såg det igår.

Väl där gick allting bra. Bebisen var nu fixerad och sf-måttet låg på 36 cm och hade alltså ökat 3 cm på bara 12 dagar, hon växer på bra där inne med andra ord. Så stort sf-mått som jag har nu hade jag inte med Hugo, då låg det på 35 cm som mest. Vi får väl se om det beror på hur hon ligger i magen eller om hon kanske kommer att vara lite större än vad Hugo var. Hur som helst så tycker både jag och Robert att det börjar bli dags för henne att komma ut nu.

Barnmorskan och jag sammanfattade graviditeten och hon läste också igenom mitt förlossningsbrev som jag skrev tidigare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0