Det kan inte vara sant!

Jag hoppas verkligen inte Hugo är/håller på och blir magsjuk nu igen! Han bajsade nämligen massor av diarré på dagis och när jag bytte blöja på honom kom det mer. Sedan efter maten så kom det lite till. Och när vi kom hem lite lite igen.. Suck! Han som aldrig brukar vara lös i magen i vanliga fall.

Det värsta av allt är att jag har känt mig illamående de senaste timmarna också.

Vi får väl se hur det går med allt. I morgon är ju dagis stängt eftersom dom har studiedag så då kan vi inte vara där i vilket fall som helst, och i och med det här så är det ju bara bra.

Idag på dagis gick det bra. Han lekte och hade skoj hela tiden som jag var där och åt massor av frukt. Sedan gick jag hem i 1½ timma när dom skulle iväg på gympa i Rydshallen. Han blev jätteledsen när jag gick och hade gråtit till och från hela tiden när han kom på att jag var borta. Det känns inte så kul men det går väl över hoppas jag.

Jag var tillbaka till kl 11.15 och då kom dom tillbaka strax därefter. Då var det matdags och idag så åt han faktiskt riktigt bra!

Nu ska jag och Robert äta lunch och sedan ska han iväg på tenta.

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Då behöver jag inte vara orolig att Maja ej fått nå tänder än alltså ;) Ja, hoppas hon kan krypa snart! Hon ser så rolig ut nu när hon röjer på golvet! Är sån skillnad på bara EN dag!

2010-03-16 @ 18:20:26
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0