Hur det gick på dagis när jag var borta

Det hade gått bra när jag var borta. Han hade som sagt gråtit lite när jag gick men det hade varit lätt att trösta honom, bara han fick komma upp hos Stina och få sin napp och ko så hade det gått över. Sedan hade han ibland kommit på att jag var borta och då hade han gråtit lite igen. Han blev glad när jag kom och ville visa en massa saker och leka med mig.

Det känns ju lite tråkigt att han blir ledsen när vi inte är där men han kommer vänja sig och på ett sätt är det bra att han förstår att vi inte är där men att vi kommer tillbaka igen. Förra veckan när jag lämnade honom i en halvtimme så tror jag aldrig han förstod att jag gick iväg och att det var därför som han inte blev ledsen.

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Okej, det blev dyrt då det! Men jag tror nog vi kör på en Nitro city... ;P fan, jag ändrar mig för var dag! eller ändrar mig, tvekar! :P men man kan ju som sagt sätta fast hjulen där framme, så de ej snurrar, så de lär ju funka..

2010-03-12 @ 16:42:39
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Martin

Efter att ha varit sjuk blir Jonathan alltid väldigt pappig (eller mammig) och behöver ofta napp och snuttefilt. Det kan ta en vecka innan han blir sig själv igen. Hugo kommer snart inse hur kul det är på dagis igen!

2010-03-12 @ 21:26:01
URL: http://familjenetuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0