Inskolningen fortsätter..

Idag gick vi till dagis så att vi var där kl 09.00. Hugo tyckte det var kul att komma dit igen men var mycket mer mammig nu än förra veckan. Han ville att jag skulle följa med honom hela tiden och vara med och leka. Han kom ihåg vart hans sittplats vid matbordet var vid fruktstunden också, dom lär sig snabbt dom små.

Nu är jag hemma och ska vara tillbaka till dagis kl 11.10, då kommer jag ha varit borta en timme från honom. När jag hade sagt hejdå och vinkat och gått ut till kapprummet så hörde jag hur han blev jätteledsen och började gråta. Kändes inte kul alls att lämna honom då, men jag hoppas att det gick över fort och att han inte gråtit konstant nu medan jag varit borta. Dom har ju mitt telefonnummer så skulle det bli katastrof så skulle dom ringa.

Nu ska jag bara vänta på att gå tillbaka igen. Känns så konstigt att inte ha honom här hos mig.

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Förstår att det känns konstigt att inte ha honom hos dig!

Och jahaa, ni har en sån vagn ni :) Köpte ni eran ny från butik? Isf, hur mkt kostade den?



Jag har verkligen en såååån beslutsångest :(

fyra stadiga hjul, eller två stadiga och två svängbara?!

2010-03-12 @ 10:53:46
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0