Måndag 8/3

Idag blev det inget dagis för Hugo eftersom han fortfarande inte är bra. Han är förmodligen inte magsjuk längre, för så länge kan man ju knappast vara det, men han har kräkts både igår och idag en gång ändå. Förmodligen beror det på att han knappt fått i sig en endaste matbit sedan i torsdags och när han väl äter lite grann nu så får magen en chock och det kommer upp igen. Så nu försöker vi med små små portioner i taget och hoppas på att han snart ska vara tillbaka till sitt vanliga jag igen.

Han är fortfarande väldigt gnällig och hängig stundtals för att sedan vara glad och sprallig. Han har sovit tre gånger idag också så man märker att han inte är helt frisk. Fast det är en förbättring i alla fall för de senaste dagarna har han sovit runt fem gånger, alltså i princip hela tiden.

Jag kände lite panik idag eftersom jag inte varit utanför dörren sedan i torsdags då både jag och Hugo varit sjuka. Så jag bokade en klipptid och åkte ner på stan och klippte mig. Håret blev bra och det är skönt att ha det gjort nu innan förlossningen också. Ska köpa lite slingfärg och så ska Robert få slinga det någon dag snart också.

Robert och Hugo var iväg till biblioteket och lämnade tillbaka några böcker och lånade några nya medan jag var iväg. En av dom gillar han speciellt mycket, Jobba jobba jämt heter den och är om en massa olika grävmaskiner, traktorer och sånt. Han sitter och pekar för fullt och säger "brum brum" när han kollar i den.

Nu sover vår lilla prins och vi ska lägga oss och kolla klart på en film.

Kommentarer
Postat av: Sandra-mamma till Sebastian&Kasper

hihi tack så mycket =) Ja nu är de inte alls långt kvar tills eran är här =) Förstår om du längtar.

2010-03-09 @ 12:10:14
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Vad skönt att lilla Hugo är något bättre. Vad skönt för dig att bli klippt och bli slingad före förlossningen, man känner sig lite frächare då. Christer klippte mig i fredags och den 18 skall jag göra slingor för att sedan operara axeln den 19.

2010-03-09 @ 13:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0