Söndag 21/3

Ingen bebis än, tyvärr. Fast nu är jag verkligen ENORM så det vore väldigt skönt om hon bestämmer sig för att komma ut inom de närmsta dagarna.

Helgen är snart över igen och det går alltid lika fort.

I fredags kom Cissi hit efter att hon slutat jobbet. Hon kom hit vid halv sju på kvällen och åkte hem på lördag eftermiddag. Vi lagade god mat och bara umgicks, det var väldigt trevligt att träffa henne. Var nog i julas som vi sågs sist.

Idag har Roberts föräldrar varit här, de kom vid tio och åkte hem för bara en liten stund sedan. Vi har också ätit en massa god mat och Hugo har varit i extas för att de var här och för att de hade med sig några "brumbrum" bilar samt två böcker, varav den ena var om traktorer. Den uppskattades verkligen! Jag och Robert passade även på att åka och storhandla medan dom var hemma med Hugo. Så nu är det gjort och vi har både fylld kyl och frys nu innan bebisen förväntas komma, så nu är det dags tycker vi.

Nu är Robert och Hugo ute på en liten promenad med vagnen för att få lite frisk luft. Jag själv har fixat ordning i köket efter maten och satt på en maskin tvätt.

Ge mig lite (mycket) värkar i natt tack!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi vill ju se bilder med vet du :) Tycker du kan roa dig med att ladda upp några :) Ha det bra, och jag håller tummarna för värkar!

2010-03-21 @ 20:57:23
URL: http://elinsnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0