Söndag 7/3

Då har jag också varit magsjuk nu. Natten till i går satte det igång och så kräktes jag konstant 12 timmar framåt, oftast gick det inte mer än en kvart i mellan. Väldigt jobbigt då jag fick en massa onda sammandragningar av alla kräkningar. Trodde nästan det skulle bli att föda när jag mådde så. Men det berodde nog mest på att magen fick jobba så hårt. Sedan jag slutade kräkas har jag inte känt något mer.

Hugo mår fortfarande inte helt hundra. Idag verkar han piggare i alla fall men han har varit helt slö och bara setat i soffan och sovit hela dagarna tidigare. Han har fortfarande inte ätit något alls i princip sedan i torsdags. Lite potatismos och lite gröt och några russin, men det är allt. Han vill inte ha någonting. Hoppas att han får tillbaka aptiten idag nu när han ändå verkar så pass pigg. Men blir ju såklart lite orolig för honom men vätska ska tydligen vara det absolut viktigaste och någon gång börjar han väl äta som vanligt igen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Var gärna med i tävlingen på min blogg, du tävlar om en röd "hopp" ren för barn :) Kram!

2010-03-07 @ 09:05:52
URL: http://lillmian.se
Postat av: Elin

Usch, stackare! Hoppas ni är bra snart båda två. Du behöver ju all energi du kan få till förlossningen.

Kram

2010-03-07 @ 10:29:28
URL: http://elinsnova.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hej

Det där låter inge trevligt. Jag vet vad ni har att göra med...Jonathan har också varit magsjuk och det är inte kul.

Vi alla tänker på er!



Krya på er allihop.

Kramar

2010-03-07 @ 17:51:32
URL: http://familjenetuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0