Tisdag 30/3

Idag känner jag mig riktigt pigg för att vara nu för tiden. Det fina vädret och det faktum att Hugo sov nästan hela natten kanske kan bidra. Han vaknade endast en gång vid 4-tiden, det är ju till och med rekord för honom. Hoppas det fortsätter så.

Jag däremot sov inte hela natten, var säkert uppe 5 gånger och drack vatten och var på toa. Men det är så det är när man har en fullstor bebis i magen som trycker på blåsan och knappt får plats längre, då blir man kissnödig för minsta lilla droppe vatten. Och inte kan jag låta bli att dricka ett stort glas vatten varje gång heller för jag är jättetörstig och kan absolut inte somna om utan det. Det blir en ond spiral.

Hugo är på dagis och varken jag eller Robert har gjort något vettigt överhuvudtaget och det har varit väldigt skönt för omväxlings skull. Om en timme ska han hämtas och sova middag och efter det så kanske vi tar och går till öppna förskolan om vi hinner.


Kommentarer
Postat av: Gunilla Jonasson

Hej va skönt att ni fått sova en natt.

2010-03-30 @ 11:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0