Tisdag 9/3

Nu har Robert tentaperiod så då blir det inte till att umgås så mycket på kvällarna, speciellt inte nu när han i princip inte pluggat någonting de senaste dagarna eftersom både jag och Hugo varit sjuka och han har hjälpt till en massa här hemma.

Han sitter och pluggar nu i köket och jag ska alldeles strax kolla på Desperate housewives, sedan ska jag nog borsta tänderna och sånt och gå och lägga mig och läsa en stund.

Hugo vill fortfarande inte ha någon mat och är fortfarande trött och hängig och inte alls sig själv. Men för att se lite ljust på det hela så har han hittills inte kräkts något idag och inte under natten till idag heller. Så kanske kanske om vi har tur så går det bättre i morgon. Det enda han vill äta är smörgåsrån med smör på och dricka vatten, alltid något.

Nej nu kallar tv:n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0