Torsdag 18/3, Vecka 39

Idag går jag in i graviditetsvecka 39. Nu är det faktiskt inte såå lång tid kvar ändå, hur man än vrider och vänder på det. Bebisen kan ju faktiskt få för sig att komma ut när som helst även om vi förmodligen får vänta minst ett par veckor till, om man ser till hur det var med Hugo.

Hugo är på dagis nu och jag sitter hemma och väntar på att klockan ska bli dags att gå tillbaka och hämta hem min lilla plutt. Nejdå, men han blir så ledsen när jag går och det känns lika hemskt varje gång att lämna honom. Jag vill verkligen att det ska gå över nu, det här med att han blir så ledsen. Jag ska försöka sysselsätta mig med diverse saker här hemma under tiden så jag slipper tänka på hur han har det där. Idag kommer han ha varit själv där nästan hela dagen (kl 9.00-11.45).

När han börjar på dagis på riktigt, förmodligen nästa vecka, så kommer han att gå kl 08.00-12.00. Man får välja mellan tiderna 9-14 eller 8-13. Från början hade vi tänkt 9-14 men eftersom han ändå vaknar så tidigt på mornarna så kan han lika bra gå där från kl 8 och så hämtar jag honom efter lunch så får han sova hemma. Kl 13 kan jag ju nämligen inte hämta honom eftersom han sover då, och det känns väldigt onödigt att väcka honom. Tror dom tiderna blir bra och i annat fall så är det bara att man byter till de andra tiderna.

Nu ska jag fixa lite här hemma så att tiden går..

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ja, tiden närmar sig för barn nummer två.



Jag tror det inte är några problem med att hämta honom efter det han har sovit, även om klockan kanske blir strax efter 13. När äter dem på dagis hos er? På Jonathans dagis så äter dem lunch klockan 11.



Kram

2010-03-18 @ 16:33:12
Postat av: Gunilla Jonasson

Snälla Sandra det är torsdagen den 18 mars, har du gått hemma så länge att datum förväxlas, fredagen den 19 mars skall jag opereras.

2010-03-18 @ 21:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0