Trött trött trött!

Är precis hemkommen från stan. Kändes som att jag skulle dö när jag gick runt där, har aldrig varit så slut i kroppen i hela mitt liv. Har blivit lite förkyld också så huvudet känns helt borta. Det är verkligen tungt att gå nu, det känns som att mina ben väger 50 kg styck eller något sånt och då har jag inte ens samlat på mig någon vätska alls så det borde ju inte kännas så. Bebisen trycker verkligen på och det är nog det som gör det så jobbigt.

Köpte bara två saker till Hugo sedan fick jag panik för att det var så varmt inne på H&M så då tog jag bussen hem igen. Nu kommer jag inte att lämna Ryds gränser (med undantag för sjukhuset) förrän bebisen är född. Om hon envisas med att stanna inne till den 7 april blir jag dock tvungen att ta mig ner på stan igen för ett barnmorskebesök. Det hoppas jag på att slippa.

Robert är iväg och hämtar Hugo från dagis nu och när de kommer hem ska han sova och vi ska äta lunch. Sedan ska jag lägga mig och göra ingenting.

Kommentarer
Postat av: Elin

Nej det är det verkligen inte :D Ja det ska bli kul och se er med!

2010-03-29 @ 17:29:59
URL: http://elinsnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0