Värsta natten någonsin!

Natten till idag slår alla rekord. Igår kväll hade Hugo 40 graders feber och var såklart jättehängig. Han fick gå och lägga sig lite tidigare eftersom han knappt sovit under dagen. 2 timmar senare vaknade han igen och vägrade somna om, för första gången. Han fick komma upp en timme och sedan la vi honom igen. Och det var då helvetet började. Han har sovit MAX 20 minuter åt gången under HELA natten och sedan skrikit i minst 10 minuter varje gång. Varken jag eller Robert har sovit en blund förutom några 10-minutersperioder då och då. Det känns idag kan jag lova.  

Kommentarer
Postat av: Gunilla Jonasson

stackars Hugo och Er vi tänker på er hoppas det kan hjälpa.

2010-03-26 @ 19:36:38
Postat av: Kristin

Hej.

Tråkigt att höra att Hugo är sjuk igen...

Det blir så ibörjan när man börjar på dagis. Det går nog över efter ett år eller så...



Hörde att värkarna hade kommit igång men avtog. Vad tråkigt! Om värkarna hade hållit i sig så hade jag nog vunnit på min gissning den 27 mars.

Hoppas lillen kommer snart!



Kramr m familj // Kristin

2010-03-28 @ 13:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0