Onsdag 19/5

Robert är iväg och lämnar Hugo på dagis nu. Jag och Selma ska snart gå iväg till bvc för att väga och mäta henne, ska bli kul att se om hon växt något sedan sist.

När vi kommer hem ska jag klippa gräsmattan här ute för första gången i år eftersom gräset börjar bli lite långt nu. Hoppas att vädret fortsätter vara så fint som det är nu, tycker det ser ut att mulna på lite tyvärr.

Vi har två väldigt irriterande problem här hemma just nu, kranen i köket går inte att stänga av helt sedan igår vilket innebär att det rinner vatten hela tiden och har gjort hela natten. Dessutom finns det inget varmvatten där nu vilket gör diskning en aning komplicerad. Anledningen till att det inte finns nått varmvatten beror på att själva blandaren gått sönder så att man inte kan stänga av vattnet helt och heller inte får på varmvattnet. Tur att vi har diskmaskin i alla fall. Jag hoppas verkligen graflunds kommer idag och fixar det här för jag kommer bli tokig av det ständigt rinnande vattnet.

Nu ska jag äta lite frukost och sedan bär det som sagt av till bvc. 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej

Undrar om när du går iväg själv med Selma i vagnen, tar du då tvillingvagnen eller tar du singelvagnen? Jag vet inte om det är värt att satsa på en tvillingvagn till oss och är lite nyfiken om du har stor användning för den? Tycker du den är tung att dra eller svårt att ta sig fram?



Kram

2010-05-19 @ 10:08:05
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Vill se kort på lilla Selma :D

2010-05-19 @ 11:15:44
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0