Selma 1 månad!

Idag blev Selma 1 månad gammal! Redan? Man undrar verkligen vart tiden tar vägen.

Jag är fortfarande sjuk men idag känner jag mig mycket bättre än igår. Tror inte jag haft någon feber varken under natten eller under dagen idag. Nu är det mest hostan och halsontet som är kvar.

Idag har Hugo varit på dagis och under tiden så hann jag städa en hel del här hemma. Det har inte varit det mest välstädade hemmet nu under de dagar som jag varit sjuk så det behövdes verkligen.

Just i detta nu badar Hugo med Robert och Selma ligger och sover i sin säng. Idag har hon sovit riktigt mycket under dagen. Vanligtvis sover hon nästan aldrig om man lägger ifrån sig henne, vilket resulterar i att man inte får så mycket gjort som man hade önskat. Men lika söt är hon för det..

Nu måste jag börja med maten!





Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad hon har vuxit till sig, på bara en månad. Vi tänkte höra av oss se om vi får komma på besök på Lördag och träffa den nya familjemedlemen. Hoppas det passar bra, vi hör av oss.



Kram

2010-05-05 @ 08:24:23
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Vilken liten söt tjej :) en stor söt kille också förstås!

2010-05-06 @ 00:07:52
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0