Söndag 16/5

Idag har det varit en lång dag känns det som. I morse gick jag upp med Hugo strax innan kl 7, Robert och Selma sov vidare. Inte konstigt med tanke på att hon somnade vid kl 2 i natt. Jag städade i ordning här hemma medan Hugo kollade på barnprogram och lekte.

När Robert hade gått upp och Selma fått mat så gick hon och jag ut på en promenad. Det var skönt att få komma ut och gå lite även om det inte var något superväder precis.

Jag tog äntligen mitt första bad sedan förlossningen idag, som jag har längtat! Man får ju inte bada på ett tag efter förlossningen så inte förrän nu kunde jag göra det. Har inte badat sedan jag låg här hemma med värkar. 6 hela veckor utan bad är länge för mig som brukar bada flera gånger i veckan. Kom på mig själv att tänka på att jag inte ville att vattnet skulle vara för varmt för bebisen i magen, men det behövdes ju inte.

Hugo sover nu och Selma är nybadad. Nyss färdigställde jag glasyren på kärleksmumsen som jag bakat idag. Dom blev riktigt goda!

Nu ropar Selma på  mig..

Kommentarer
Postat av: Fru Kohl

Å, jag vill med bada

2010-05-16 @ 21:45:29
URL: http://frukohl.blogspot.com
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Jaa, den var jättebra! Men aa precis, lite besviken på slutet :P de kunde hittat på ett annat slut! Grät som tusan då han skulle lämna sonen...

2010-05-17 @ 12:45:48
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0