En riktigt god middag!

Hugo har precis somnat nu efter att vi ätit en riktigt riktigt god middag. Det var hemgjorda chicken nuggets med riven parmesanost i paneringen, klyfpotatis och basilikasås. MUMS! Chicken nuggets har vi gjort några gånger förut men det här var absolut den godaste gången. Man kunde inte sluta äta, allt var så himla gott.



Efteråt hade vi dessutom glass och hallon som väntade. Det var väldigt gott det också!


Idag har vi varit hemma hela familjen, igår jobbade Robert 7-19 så då blev det knappt att han hann träffa Hugo. Sedan har vi varit iväg och lekt i lekparken och veckohandlat. Jag är genomförkyld så min ork är inte på topp precis. Robert ska snart sätta sig och plugga hela kvällen och jag ska nog lägga mig i soffan och kolla på Beck-filmenr som börjar kl 21, när Selma somnat.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Vill gärna ha receptet på de hemgjorda chicken nuggets.

Vi ses snart.

Kram

2010-11-08 @ 07:58:19
URL: http://familjenetuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0