Fredag 5/11

Idag har Robert jobbat hela dagen, 9-18. Jag, Hugo och Selma var iväg till öppna förskolan en stund på förmiddagen sedan gick vi hem och lagade lunch. När maten stod på spisen damsög jag lägenheten lite snabbt. Selma sov under tiden.

Sedan sov Hugo och under den lilla tiden de båda sov samtidigt passade jag på att göra ingenting.

När Selma vaknade busade hon och jag och sedan plockade vi i ordning lite här hemma. Det tar ju 5 sekunder innan det är lika stökigt igen, men det är det värt för annars skulle det förmodligen bli ännu värre och då går det inte lika snabbt att städa upp.

När Hugo vaknade gjorde vi smoothie till mellis och sen gick vi ut en sväng och sedan vidare till Hemköp där vi köpte det som behövdes till tacos, som vi lagade och gjorde klart lagom till Robert kom hem.

Sen har vi haft familjemys fram till det var dags för Hugo att lägga sig. Selma somnade för en liten stund sedan hon också.

Nu kollar vi på idol.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad du är duktig med att städa och plocka undan, annat var det när du bodde hemma, för där fanns det inget golv.

Gulle dig. Farmor.

2010-11-06 @ 11:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0