Måndag kväll

Nu har jag fått båda barnen i säng. Hugo har visserligen sovit i över en timme nu men Selma matade jag nyss och nu ligger hon i sin säng och "pratar"/smågnäller lite, jag hoppas hon somnar snart, det brukar hon göra.

Robert är påväg hem nu så han kommer nog alldeles strax.

Jag kollar lite på både Top model och Biggest Looser, har bara sett ett halvt avsnitt av Biggest looser men det är tydligen final idag och då är det ju lite kul att se hur mycket dom lyckats gå ner. Jag har sett en säsong av den amerikanska versionen och där går dom ju ner hur mycket som helst och blir supervältränade, dom flesta i alla fall.

I morgon ska jag till tandläkaren kl 8.00. Jag var där i morse också, trött som bara den, och då var det såklart fel dag. Ja ibland är man åtminstone ute i god tid..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har nytt lösen till bloggen o kommer inte ihåg om jag skicka ut det till dig, har du inte fått det och vill ha det så skicka ett mejl på fb.

2010-11-08 @ 21:05:43
Postat av: Anonym

Du kan önska dig en almanacka i julklapp så du kan skriva upp dag och tid när du skall bort, onödigt att springa i väg flera gånger.

Kram farmor

2010-11-10 @ 19:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0