Snö

Det är massor av snö här i Linköping nu. Man blev lite chockad när man vaknade i morse och såg att det var alldeles vitt ute. Det är nollgradigt dock så det är sådär blöt tung snö som bara är jobbig. Dessutom snöar det hela tiden så det blåser snö rätt i ansiktet, inte så mysigt precis. Nej det här får gärna smälta bort och hålla sig borta en månad ungefär.

Det här är vad man ser när man tittar ut på vår uteplats!




I morgon ska Hugo på sin första teater med dagis. Det är någon blandning av Nils Karlsson pyssling och Nils Holgersson dom ska se. Det ska vara två olika föreställningar, en för de små avdelningarna 1-3 år och en för de större 3-5 år. Hoppas dom får roligt och att Hugo uppskattar det.

Här äter han mellis efter dagis idag!


Kommentarer
Postat av: Louise

Tack för förslaget, men jag äter dom redan. Dom funkade väldigt bra i ca. 2 veckors tid, men nu har jag börjat må illa igen. Men hoppas på att de börjar hjälpa snart igen.

2010-11-10 @ 16:35:50
URL: http://cauterize.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! Ja det är skönt! Nej det är alltid jobbigt ändå. Nej det är inte så mycket pga förhållandet jag mår dåligt, men det har bidragit en del. Men ja går på kvinnofrid nu och går igenom allt jag nånsin varit med om. Så det känns både skönt och enormt jobbigt,det slukar all energi.

Nu v 48-49 är jag sjukskriven helt,så då har jag tid. Jag vet att det var länge sen,och det blir bara inte att jag hör av mig till folk längre. Jag har fullt upp med mig själv känns det som. Men det betyder inte att jag inte vill ses, blir glad när folk hör av sig och visar att dom finns där och bryr sig. Tack! Hoppas allting är bra med er!



Det vore kul att ses någon dag om du har tid och lust! Det var ju så otroligt länge sen nu. Jag hör av mig någon dag=)

2010-11-22 @ 09:21:18
URL: http://elinsnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0