Tisdag 2/11

Hugo är lämnad på dagis och Selma ligger ute i vagnen och sover nu. Jag ska hoppa in i duschen och göra mig lite i ordning för sedan ska vi iväg till öppna förskolan och bvc för först lite lek och sedan en extra viktkontroll.

Selma har ju ätit så dåligt den senaste månaden och det har inte blivit bättre trots att tänderna kommit upp nu, kanske har hon ännu fler på gång? Hur som helst så ville bvc-sköterskan att vi skulle komma och väga henne idag och se så att hon åtminstone inte går ner i vikt. Hoppas allt ser bra ut!

I morgon är det ska jag och Hugo iväg på en lite utflykt, bara han och jag. Vi ska åka till flygvapenmuséet där vi aldrig tidigare varit. Hugo älskar flygplan så han kommer nog tycka att det är jättekul. Det ska bli så mysigt att få åka iväg och bara vara med honom i några timmar.

Selma har gjort framsteg, hon kryper inte än, men nu ålar hon och det går ganska så fort dessutom! Bara hon ser något hon vill komma åt så tar hon sig dit snabbt som bara den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0