Lycklig!

Jag är så himla lycklig just nu!

Det har varit en hård dag med full koncentration från kl 8.30-16.10. Det är tugnt att sitta så länge och skriva prov och man blir så stressad och nervös över hur det ska gå. När provet var klart så cyklade jag hem i regnet till min underbara familj. Bara den saken, att ha varit borta från mina barn hela dagen som jag aldrig tidigare varit, var väldigt jobbigt. Fast det hade jag såklart inte tid att tänka på hela tiden.

Hur gick det då? Det giltiga resultatet får man inte förrän om 4 veckor men man får skriva av sina svar och rätta själv hemma och se vad man får, och det gick superbra! Bättre än jag någonsin kunnat föreställa mig. Nu kanske det inte är ett särskilt märkvärdigt resultat men jag är så oerhört nöjd och detssutom är det ändå en ganska bra bit över medel.

Jag behövde höja mig med en "poängnivå" för att säkra att jag kommer att komma in på det program jag vill läsa, men jag höjde mig med 5 nivåer. Inte illa tycker jag själv. Jag fick 1.2. På mattedelen fick jag dessutom nästan alla rätt.

Nu är vi glada här hemma, och speciellt jag som nu kommer in på precis det program jag vill utan problem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS.

Vi hade inte trott att det skulle gå annat än bra.

Vi är jätteglada för den skull.

Farmor och farfar.

2010-10-23 @ 19:54:01
Postat av: Lotta

Grattis, vad roligt! Vad är det för program du ska läsa?

2010-10-23 @ 21:58:29
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: Kristin

Ett stor grattis önskar hela familjen!

2010-10-24 @ 09:46:43
URL: http://familjenetuna.blogg.se/
Postat av: TB & Bettan

KANON - det var det vi visste!

2010-10-24 @ 10:33:32
Postat av: Erica

Grattis syster! Du är en naturbegåvning :D

2010-10-24 @ 20:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0