Öroninflammation?

Jag ringde bvc i morse eftersom Selmas förkylning inte blivit bättre och att hon nu knappt vill ha någon mat alls och verkar ha ont när hon ska äta, för hon blir bara ledsen. Bvc-sköterskan trodde att det kanske kunde vara öroninflammation för då brukar det vara det första tecknet, för då gör det tydligen ont när man suger på flaskan. Hon sa att jag skulle ringa vårdcentralen och boka en tid så att de fick kolla öronen.

Jag ringde kl 08.20, bvc's telefontid öppnar 08.15 och vårdcentralens kl 08.00 så det var ju så tidigt som jag bara kunde ringa. Jag fick lämna mitt telefonnummer och de ringde sedan upp mig kl 10.30. Och då hade dom inte någon mer tid idag. Man undrar ju hur tidigt man måste ringa för att få en tid samma dag. Hur som helst så fick vi en tid i morgon kl 14.30 så då får vi se om det är öronen som spökar.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej

Vad tråkigt att höra att Selma ev fått öronproblem. Hoppas att det snart ska gå över.

Vad skönt/roligt att höra att det gick bra för Hugo att sova, hoppas att det fortsätter! Visst är det mysigt att höra fotstegen när dom små liven kommer in till en på morgonen?

Kram

2010-10-12 @ 20:06:59
URL: http://familjenetuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0