Sjukstuga

Här hemma är både Selma, Hugo och jag sjuka. En envis förkylning. Jag känner mig väldigt orkeslös och det verkar Hugo och Selma också göra, Selma har nämligen sovit i 1½ timme nu och så länge sover hon aldrig annars, och inte är hon vaken än. Hugo somnade precis han också.

I morgon kommer farfar och farmor hit. Det var längesen vi träffade dom sist så det ska bli jättekul! Jag hoppas vi alla mår bättre då.

Robert jobbar och när han kommer hem ska vi eventuellt baka bullar. Vi har ett paket jäst i kylen som går ut snart och bullar är ju gott och bra att ha i frysen så att man kan ta fram när det behövs fika. Som i morgon till exempel.




Med pappas mössa och handskar


När brorsan lämnat rummet kan man hitta på bus!

Som t ex att leka med hans traktor..

och smaka på grisen!


Leker med play doh-lera.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi väntar att det skall bli söndag så vi ses.

Jag har bakat rabarberpaj och gjort vaniljsås.

2010-10-09 @ 16:51:30
Postat av: Lina

Hej! hoppas ni mår bättre! vi ska till lkpg idag på min återkontroll och tänkter passa på att h'lsa på på öppna förskolan en sväng efter lunch.... skulle vara kul om ni kunde komma=)

2010-10-11 @ 08:21:26
URL: http://www.linarosell.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0