Stora killen!

Idag tog vi bort den ena sidan från spjälsängen, så att det blir som en vanlig liten säng. Fram till nu har han ju sovit i spjälsäng och det har ju funkat hur bra som helst och vi har väldigt bra rutiner så man var lite smått (ganska mycket) nervös nu ikväll när det var dags för nattning. Dessutom var jag själv hemma för Robert var i skolan fram till för några minuter sedan.

Jag nattade honom precis som vi brukar göra och det verkar som att det inte var några problem alls för jag har inte hört ett knyst från honom sedan jag lämnade rummet.

Han brukar vakna någon gång per natt och vilja ha vatten och sedan på morgonen när han brukar ligga och sjunga en stund och sedan somna om igen. Nu är man ju lite orolig för hur det kommer gå då, om han kommer att gå upp då eller om han trots allt kommer att vara lika duktig som annars och somna om.

Jag återkommer i morgon med hur det har gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0