Tisdag 21/9

Idag känns det verkligen som att hösten är här på riktigt, nu är det inte lite småvarmt ute längre, inga 15 plusgrader, nu är det 10 blåsigt och rått. Lite mysigt tycker jag trots allt.

Det blev inget dagis för Hugo idag för igår hade han feber, hela 39,6 grader och hör och häpna låg framför tv:n nästan hela dagen. Han som inte brukar ha ro att sitta still i 5 minuter. Han mådde med andra ord inte bra. Idag däremot har han verkat mycket piggare men det är lika bra att han får vara hemma och kurera sig ordentligt.

Robert har varit ledig hela dagen så vid kl 11 tog jag mig en rask promenad ner på stan med Selma sovandes i vagnen. Jag hämtade ut paketet från Lindex med kläderna jag beställde härom veckan. Passade också på att hämta ut Libero-paketet som man får hämta där när barnen är runt 6 månader. Selma sov hela tiden och vaknade inte förrän vi kom innanför dörren här hemma igen

När vi kom hem igen så hade Hugo och Robert lagat lunch som vi åt. Sedan var det sängen för Hugo som fortfarande sover. Selma sover också. Robert pluggar.

När båda har vaknat ska vi ta oss iväg till Hemköp och veckohandla.

Kommentarer
Postat av: Linda- Felicia o Samuels mamma!

Ja man får ju verkligen hoppas dom hittar något så man kanske får ett slut på det för han måste ju gå upp i vikt.

Ja jag har tänkt på det men jag ska vänta tills samuel är bättre för jag vet han äter sämre när jag inte är med och det är kanske inte de bästa just nu för han behöver i sig allt han kan få :)

Men tack för alla fina ord jag ska kämpa på.

Vad roligt förresten att han fyller 2 år, tiden går fort :)

2010-09-22 @ 08:28:43
URL: http://liinda016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0