True blood

Det ska vi ta och kolla ett avsnitt av nu innan det är dags för sängen. Vi ser andra säsongen nu och det är så sjukt bra, det är faktiskt bland de bästa serier jag sett, tillsammans med Dexter och Desperate housewives.

Idag har jag varit extremt trött, jag vet inte varför men jag antar att det beror på lite för lite nattsömn under en lång period. Vi är lite dåliga på att gå och lägga oss när Selma somnat vid kl 21-21.30. Då vill man ju hinna bara vara och ta det lugnt, andas ut lite efter dagen, och så drar klockan iväg. Vi brukar gå och lägga oss runt tolv. Vi ska försöka bättra oss! Robert var i alla fall jättesnäll och gav mig lite tid att lägga mig och vila förut. Låg väl i 50 minuter och somnade in lite. Jätteskönt och jag kände mig som en ny människa efter det.

Att försöka sova när Selma sover på dagarna är helt omöjligt för hon sover aldrig så länge att jag hinner somna ens. Och så är det alltid en massa annat som jag måste hinna göra då. Som exempelvis att laga mat och äta.

Hugo hade haft det bra på dagis idag. Dom hade som sagt varit ute i skogen och lekt och han älskar det. Vi fick beröm för hans ytterkläder återigen, de har vi fått förut. Dom tycker att dom är jättebra och hade tydligen visat hans överdragsbyxor för andra föräldrar idag för att de skulle veta vad som var bra att ha nu till hösten. Jackan och vindfleecen visade dom runt i våras. Det är det fix-setet som han har från Lindex. Vi tycker själv att dom kläderna är jättebra eftersom det är i flera lager och man kan reglera själv hur mycket han ska ha på sig beroende på väder.

Nu kom Robert ut från duschen så nu ska vi kolla!


Kommentarer
Postat av: J U L I E

Jag tänker med såhär när det gäller matningen att jag vill ge henne så mycket som möjligt så tätt inpå eftersom hon ändå har rätt kass viktkurva. Jag vill bara göda henne :p

Men jag ska testa det idag. Nu blir det frukost för henne, hon har inte ätit sedan 7.30 skulle jag tro (har glömt av tiden så vi låg och sov) så det är ju dags för lite mat nu med andra ord.



Hoppas på förändring snart, främst för att man börjar plugga igen om knappt 3 veckor...

2010-09-15 @ 10:01:55
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0