Valdag

Idag är det valdag och det är riktigt spännande tycker vi. Det verkar väldigt jämt tycker jag även om jag tror att alliansen kommer att vinna denna gång också. Men vi får se, vi kommer att sitta bänkade framför tv:n ikväll och se hur det går när vallokalerna stängts.

Jag tycker som sagt att det varit ett väldigt svårt val. Det är så mycket att tänka på och så många olika faktorer som spelar in. Ska man se till vad som gynnar en själv bäst eller det man tycker gynnar landet i stort bäst? Svårt.

Jag förtidsröstade tidigare i veckan. Idag ångerröstade jag. Nu är det bara att vänta och se vad resultatet blir.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja den är grym. Men 3.an finns ju också?

Jag har både 1,2 och 3an. Är inne på tvåan redan.

2010-09-19 @ 11:57:07
Postat av: Elin

Jaha okej vad trist:P orka vänta:P

2010-09-19 @ 18:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0