Senaste veckan

Förra veckan var en riktigt hektisk vecka för oss. Vi hade tusen saker att göra och det var nästan ohållbart stressigt. Förra lägenheten skulle flyttstädas samtidigt som Robert gick jättelånga dagar nästan varje dag. Varje kväll när han kom hem fick någon av oss cykla till Ryd och städa hela kvällen och inpå natten.

På onsdagen var farfar och farmor här och hjälpte mig att tvätta alla fönster där.

Sen kan man lägga till att jag ju läser en kurs på 25 % som jag måste göra på kvällarna också. Hur som helst var det väldigt jobbigt men nu är veckan förbi och vi kan andas ut litegrann. Lägenheten är överlämnad och dessutom i ett väldigt bra städmässigt skick.

Lite roligare saker har hänt också. I torsdags träffade vi Katrin, Frans och Eina och i fredags lunchade jag och Katrin på stan och sedan var jag iväg och klippte mig. Och igår var Elin och Nova här. Alltid trevligt att umgås med dom!

Idag har vi som sagt varit och kollat på en förskola på förmiddagen och på eftermiddagen var vi till öppna förskolan och lekte.






Kommentarer
Postat av: Kristin

Vilken söt mössa Selma har på sig, Jonathan hade en exakt likadan när han var mindre :).

2011-04-05 @ 22:23:17
Postat av: Louise

Nej, det har vi inte hunnit ännu. Blir nog efter flytten men innan bebisen kommit ut (förhoppningsvis) .)



Ja, det är helt sjukt! Våra små börjar bli så stora också, tänk att de redan är ett helt år.

2011-04-06 @ 12:17:31
URL: http://cauterize.blogg.se/
Postat av: Farmor Bettan

Vilka gullungar, vi undrar var det utlovade muffins receptet är. Kram

2011-04-07 @ 17:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0