Inskolning dag 4

Idag är det fjärde dagen på inskolningen och det går hitills hur bra som helst. Vi var med kanske en halvtimme i morse sedan gick vi och ett till föräldrapar som även dom skolar in sin son som är lika gammal som Selma, skiljer bara sex dagar mellan dom, till fikarummet och satt där en stund och pratad och fikade. Sedan kom en av förskolelärarna och sa att vi kunde gå hem och komma tillbaka efter middagsvilan eftersom allt funkade så bra utan oss föräldrar. Nu har de alltså ätit där själva och Selma hade somnat, de ringde dom och berättade.

Idag har jag fått hem papper nollning och upprop för sjuksköterskeprogrammet i Linköping, känns såå kul! En helt annan känsla än när samma papper kom hem för utbildningen i Norrköping. Jag är nöjd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi tycker det är så roligt att du kom in i Linköping. Om du och vi får till det vill jag komma till er nästa vecka,medan jag kan gå någorlunda.. Kra

2011-08-11 @ 13:21:32
Postat av: Anonym

Vi är så glada att du kom in i Linköping, spar ju lite tid för er.

Jag vill gärna komma till dig innan jag blir operard, för sedan dröjer det ju flera månader.

Kram till er alla.

Farmor

2011-08-11 @ 13:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0