JAAA!!!!

Loggade precis in på studera.nu och kollade på mitt antagningsbesked för urval 2 och jag är antagen till sjuksköterskeprogrammet i Linköping!! Jag är så himla lycklig! Allt går bara så bra nu, och jag hoppas det fortsätter så. Det ska bli hur kul som helst och nu längtar jag verkligen efter att få börja.

Idag har vi även varit på första inskolningsdagen för Hugo och Selma på deras nya förskola och det verkar jättebra och pedagogerna var supertrevliga allihop. Idag var vi bara där i en timme men de resterande dagarna blir det kl 9-14. Hugo längtar redan tills i morgon när vi ska dit igen. Det känns väldigt bra!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Grattis!

2011-08-08 @ 22:18:40
Postat av: Pappa

Grattis min duktiga dotter!!

2011-08-09 @ 22:01:36
Postat av: Elin (fl)

Grattis! Lycka till!

2011-08-10 @ 21:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0