Onsdag 10/8

Inskolningen flyter på bra och idag var Hugo helt utan oss i nästan två timmar, och han hade nog inte kunnat bry sig mindre om det. Han har det så kul på dagis och allt är ju så nytt och spännande att han inte hinner sakna oss under den tiden. Selma var utan oss även hon en stund, men ganska så omedvetande om den saken eftersom vi gick hem en stund efter att vi fått henne att somna på en madrass inne bland de andra barnen som skulle sova. Sedan ringde dom oss när hon vaknade och vi gick och hämta dom båda.

Efter dagis åt vi lite mellis och sedan gick vi upp till Katrin, Reine, Frans och Eina där även Sanna, Nils och Tova var. Barnen lekte och hade det skoj och vi gick hem till oss igen när det var dags att äta för oss. Det var riktigt trevligt att träffa dom igen efter deras semester.

Nu på kvällen har jag varit ute och sprungit en runda, det var jag igår också och det var riktigt skönt men också grymt jobbigt, fast då vet man ju att det ger något i alla fall.

I morgon har vi tänkt vara med på förmiddagen på dagis och sedan går vi hem när det är dags för barnen att äta lunch. Då får dom äta och sövas utan oss. Förmodligen blir det bara Selma som sover. Sedan kommer vi och hämtar dom vid kl 14 igen.

På eftermiddagen ska jag göra en tenta, den tredje och sista för 3D CAD-kursen jag läser nu och sedan är det bara att färdigställa inlämningsuppgiften innan kursen är klar.

På kvällen ska vi gå iväg till trädgårdsföreningen och kolla på Katrin som ska ha spelning med sitt band där, bara det inte ösregnar. Det ska bli kul att se!

På fredag har jag klipp- och slingtid inbokad hos frisören kl 9.00 så då blir det Robert som får gå dit själv en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0