Torsdag 3/2

Nu har jag uträttat en del ärenden och ringt några viktiga samtal. Jag har också rensat ut urväxta kläder ur Selmas lådor och lagt i Hugos gamla kläder i passande storlek samt ställt upp två till packade flyttlådor i förrådet. Nu ska jag ta upp Selma som sover ute i vagnen och så ska vi äta både hon och jag och sedan bär det iväg ut till Tornby med buss. Vi ska till babyproffsen och köpa en ståbräda till vagnen och till Ica maxi och handla ytterligare lite mat.

Den här månaden hade vi ingen möjlighet att låna bilen av Erik eftersom den är inne på verkstad så då får jag göra såhär istället och handla i lite fler omgångar. Det blir ju klart krångligare men jag hoppas jag får med allt vi ska ha. Jag önskar verkligen att jag hade körkort och bil. Om jag tar körkortet som planerat i sommar så kanske vi kan skaffa en bil nästa år när Robert är klar med skolan och förhoppningsvis får jobb. Man kan ju hoppas i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0