Bilder på världens finaste barn!

På begäran av min syster kommer här några bilder på våra små godingar.
Titta och njut!

Hugo myser i soffan med alla sina "sovtillbehör", han njuter till fullo! Tröjan på huvudet vägrade han ta bort när jag skulle ta av honom den så då tog jag på honom en ny och så fick han ha kvar den där.

Syskonmys!

Att sitta i legolådan är kul tycker Selma!

Syskonbus!

Söt Selma!

Pappa Robert och Hugo skruvar ihop en stol (som dom för övrigt skruvade isär för att ha något att skruva ihop).

Selmas blivande rum i nya lägenheten innan den pågående renoveringen (Fult gulvitt plastgolv och en ful tapet med små ljusrosa blommor vilket inte syns så tydligt här på bilden), efterbild får ni se när det är klart!

En liten sneak peak på nya golvet där inne..

Gott med Semla tyckte Hugo!

Hugo i omklädningsrummet på badhuset

Hugo och pappa har byggt en lyftkran...

..med släp på (som är väldigt viktigt enligt Hugo)

Selma "hjälper till" att plocka ur diskmaskinen



Hon har klättrat upp på stolen alldeles själv!


Kul att sitta på stolen och leka med bilarna!

Fin bild på en glad Hugo!


Kommentarer
Postat av: Ericajonasson.blogg.se

DET HÄR ÄR VAD JAG KALLAR INLÄGG!

Gud dom är så underbart fina, och dom har blivit jättestora sen sist jag såg dom. Jag vill verkligen träffa er snart, för nu ser jag vad jag missar :(

2011-02-12 @ 23:53:09
Postat av: Anonym

Vilka rara barn.

2011-02-13 @ 12:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0