Julen 2010

Nu är vi hemma igen efter vår Eskilstunavistelse med bl a en massa julfirande. Nu ska vi tillbaka till vardagen igen men det känns faktiskt ganska skönt. Vi har haft det jättebra hela tiden men som man brukar säga; borta bra men hemma bäst.

Vi har fått en massa fina presenter allihopa. Leksaker är verkligen ingen bristvara här hemma nu kan jag säga. Och inte kläder till barnen heller för den delen. Det kommer att komma till stor användning!

De få bilder vi har från i julas kommer jag att lägga upp här så fort jag får lite ork till det. Just nu tänkte jag bara göra en liten kort uppdatering för att visa att vi lever och för att säga att vi haft en jättebra jul.

En annan rolig sak som hände precis när jag och barnen åkte till Eskilstuna var att vi skrev kontrakt på en ny lägenhet som vi får redan 1 februari, inte långt kvar innan flytt med andra ord. Vi kommer dock ha kvar den lägenhet vi bor i nu fram till 1 april så vi kommer ändå ha god tid på oss att flytta. Lägenheten ligger i Valla/T1 och är en 4:a på 93 kvm med egen tvättstuga. Jag tror det kommer bli perfekt för oss.

Det ska bli jättekul att flytta men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte alls är nervös eller tycker att det ska bli lite läskigt. Det känns som att det kommer att bli en så stor förändring och det känns lite läskigt att lämna det enda område i Linköping som vi egentligen vet något om och som varit vårt hem i 3½ år.

Men som sagt.. mer om allt när jag känner att jag har ork för det. Och förresten så har Selma numera 6 stycken små tänder och ställer sig upp och går längs med möbler hela tiden. Många framsteg nu.

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad kul att ni ska flytta!! Inte alls långt kvar ju :) Tyck inte att det är läskigt o flytta ifrån ryd,det ghettot :P Jag skulle vara mer rädd för att bo där ;) Blir ju as bra det där!

Jimmy ska flytta till johannelund i början på feb så det blir bra för nova o ha nära :)

2011-01-03 @ 19:00:29
Postat av: Elin

Det förstår jag :) Men mycket jobb blir det, säg till om ni behöver hjälp :)Ja precis, det kommer nog bli jättebra det där! Valla och T1 är bra :) Nära till stan och inte långt hit heller :) Vi trivs jättebra!! Skulle gärna vilja ha en trea men älskar min lägenhet så vill inte flytta heller.

Ja det blir jätteskönt! Hon får mycket närmare och vi kan cykla dit och lämna osådär :) Smidigt!

Vi har haft en jätte mysig jul :) Hoppas eran med var bra! Kram

2011-01-05 @ 13:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0