Tisdag 18/1

Idag har vi haft sjukstuga här hemma. Hugo har ögoninflammation och har haft feber både under natten och under dagen idag. Han har ändå lyckats lekt lite mellan varven för att sedan ligga nerbäddad i soffan igen. Selma verkar också vara påväg att bli sjuk, hon kändes lite varm nu på kvällen och har varit lite gnällig. Det blev med andra ord inget dagis idag och det var lite tråkigt för Hugo eftersom de skulle åka buss till Trädgårdsföreningen.

Igår var Elin, Nova och lilla Julia här. Det tyckte både jag, Hugo och Selma var jättekul. Men man såg direkt när Hugo vaknade från sin middagsvila att han såg hängig ut och ögonen var helt ihopklibbade och lite variga, så jag hoppas att han inte smittat dom.

Jag har varit nere på stan och lämnat några hyrfilmer och passade även på att köpa lite godis då när jag ändå var där. Så nu ska vi lägga oss i soffan och kolla på Jericho och äta det. Men snart är det slut på en massa onyttigheter för jag ska köpa träningskort på Friskis och Svettis och börja ett lite sundare liv. Jag vill dock vänta lite lite med att köpa kortet så att det blir närmare flytten för när vi väl flyttat blir det mycket närmare för mig att åka och träna. Men nog om det.. Nu ska som sagt mysa ner oss i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0