Antagningsbesked 1

Nu har jag fått antagningsbeskedet. Det blev som förväntat. Antagen i Norrköping och som 3:e reserv i urvalsgrupp HP (högskoleprov) i Linköping. Det positiva är att jag tydligen kunde tacka jag till båda och behålla min reservplats, samtidigt som jag blir garanterad en plats i Norrköping om jag inte får någon plats i Linköping. Men som sagt som 3:e reserv och med tanke på statistik från tidigare år så borde jag verkligen komma in i Linköping som jag vill. Nu är det bara att vänta till 8-9 augusti då antagningsbesked 2 kommer. Jag gillar verkligen inte att behöva vänta..

Har hittat nu vad lägsta meritvärde är nu till hösten för att komma in vid urval 1, och det har såklart höjts från de senaste åren så nu är det 1.3 och jag har 1.2. Jag kommer bli så himla besviken om jag inte kommer in. Varför ska man behöva gå och vänta i nästan 4 veckor nu innan man får svar? Det kommer bli hur jobbigt som helst.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej :) Fick din kommentar! Lustigt det där att det inte går och kommentera. 40kr var ju bra,idag gick inte då jocke är iväg. Och så regn och kallt ;) Men i helgen nåt?:) Förstår att det är jättejobbigt och vänta, jag känner med att det är jobbigt och vänta med och göra proven, ja vill göra dom nu så jag vet hur det går och när jag kan börja jobba :P Men lycka till! Skönt att du kom in i nrkpg iaf, så du slipper vänta tills nästa år ifall du inte kommer in i lkpg. Kram

2011-07-14 @ 19:12:30
URL: http://www.elinsnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0