Lördag 23/7

Här kommer ett inlägg jag skrev för snart en vecka sedan, nu uppdaterat med bilder!



Den senaste veckan har vi haft massor för oss. Linnea kom hit förra torsdagen och var kvar här tills på söndagen. Under tiden hon var här hann vi med att gå på flygvapenmuseet och en tripp till Kolmården tillsammans med Martin, Kristin, Jonathan och Arvid. Vi hade lite regnigt väder fram till lunch men sedan var det uppehåll och blev finare och finare fram tills vi skulle åka hem då det var riktigt soligt och skönt. Kolmården var kul och det hade gjorts om en del sedan vi var där sist, för två år sedan.













På söndagen när Linnea skulle åka hem åkte jag, Hugo och Selma med på en liten kortvisit till Eskilstuna. Där träffade vi min syster med familj och jag var till och med barnvakt till lilla James för första gången i några timmar när Erica och Ludde var ute och åt och gick på bio. Det gick hur bra som helst och han var så glad och nöjd hela tiden. Linnea var med också så det var inga problem med att ha alla tre barnen. Jag, Hugo, Selma och Linnea har varit ute i kolonin och Anna var med och grillade ena kvällen också. Cissi kom över på middag en kväll också och det var kul som alltid att få träffa henne.





Idag har vi haft en riktig familjedag. På förmiddagen var vi inne och pysslade och byggde koja i vardagsrummet som barnen lekte i och på eftermiddagen gick vi ut i skogen och lekte och åt mellis, varm choklad och smörgås. Efter skogen gick vi direkt ner på stan och åt och sedan gick vi och hyrde filmer på Hemmakväll. Vi hyrde Black swan, The tourist och The fighter så nu har vi lite att kolla på under veckan.













Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Men gud va stor Selma blivit! :O

2011-08-02 @ 22:33:03
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0