Fredag 25/3

Igår var Robert ledig från skolan så då fick vi endel gjort som vi behövt göra länge, åkte till soptippen och slängde lite saker och la ut mitt sminkbord med spegel och lampa på blocket bl a. Det lär vi nog inte få sålt tills nästa vecka då lägenheten där den står ska överlämnas, så då får vi slänga det istället eller sälja det superduperbilligt.

Sedan kom en av våra grannar Katrin ner med sina barn Frans (3,5 år) och Eina (snart 11 månader) och frågade om vi ville komma upp på en fika, så det gjorde vi. Det var mycket trevligt och barnen lekte och hade skoj. Vi bestämde att vi skulle ses idag också så att barnen fick leka lite.

Roberts pappa kom förbi också och stannade och åt middag. Hugo tyckte att det var jättekul att träffa farfar och hade pysslat en fin bild till sin farfar och farmor.

På kvällen åkte jag iväg och tränade ett medelpass på friskis eftersom jag inte hann i onsdags. Det gick jättebra!

Idag har vi städat och fixat här hemma och jag och Hugo har spelat lite spel. Efter att Hugo sov middag träffade vi Katrin och barnen. När vi skulle gå hem ville varken Hugo eller Frans det och så var dom så söta, Hugo sa att han ville komma och hälsa på honom igen och Frans sa att han ville följa med ner till oss och leka en stund som han hade gjort igår. Och så vinkade dom och sa hejdå typ 100 gånger.

Nu på kvällen har vi ätit god mat och läst en massa böcker med Hugo innan han gick och la sig. I morgon kommer min mamma, syster och Ludde. Det ska bli kul! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0