Onsdag 23/3

Linnea har åkt hem nu, hon åkte i måndags kväll. Det var kul att hon var här i några dagar och nu dröjer det ju inte lång tid förrän vi får träffa henne igen. "Kommer sakna faster Nea" sa Hugo till henne precis innan hon skulle åka. Han är ju bara för söt!

Igår var hela familjen iväg till öppna förskolan i några timmar. Det tycker både Hugo och Selma jättemycket om. Sedan gick vi förbi Hemköp och handlade lite och sedan tog vi bussen hem igen. Det var så otroligt fint vårväder ute och både Hugo och Selma fick ha vårjacka på sig istället för overallerna.

Appropå vårkläder så måste vi verkligen köpa en ny vårjacka, överdragsbyxor och skor till Selma och vårskor till Hugo. Han verkar kunna ha den jacka han hade förra året fortfarande.

Jag vet inte om jag skrivit det tidigare men Selma har kunnat gå i ca en månads tid nu, och nu går hon verkligen jättebra och att krypa har hon i princip helt slutat med. Hon är så duktig vår lilla skrutta! Inatt sov hon dessutom en hel natt utan att vakna för att äta, skönt! Så om det fortsätter så kanske hon kan flytta över till sitt egna rum snart. Tänk snart blir hon 1 år, vad tiden går fort! Jag kan verkligen inte fatta att det var nästan exakt ett år sedan jag gick runt med den här enorma magen:

Vecka 39 (13 dagar innan Selma föddes)

Idag ska vi till öppna förskolan igen, vi brukar gå dit tisdag och onsdag. Ikväll ska jag iväg och träna kl 18.00.

Här kommer lite bilder också!

Syskonmys!


Rörigt med en massa packning i förra lägenheten

Pannkakslunch i nya lägenheten vid flytten

Bus och mys med farmor


Selma gungade för första gången!

På skogspromenad i Vallaskogen




Muffinsbak till Selmas födelsedag


Selma har tagit fram och satt sig i stekpannan alldeles själv, sötunge!


Selma sitter och leker på bordet och Hugo leker med sina dinosaurier som är favoriterna just nu.




Kommentarer
Postat av: Elin

Nej verkligen inte!! Och hans tjej har ju inte ens körkort så dom behöver verkligen inte två bilar. Inte jag heller, men ingenting förvånar mig längre när det gäller han, och han hade ju självklart " inte haft tid" att ringa familjerätten.. Jo jag vet, det är det som är det jobbiga, att han väljer att låta henne hamna ikläm...

Kul med massa bilder :) Fina!! Kram

2011-03-24 @ 09:59:38
URL: http://elinsnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0