Tisdag 24/5

Nu har det blivit ett litet uppehåll här igen och det var flera veckor sedan jag skrev sist. Men så blir det emellanåt.

Här i Linköping blåser det halv storm och det är inte alls skönt att vara ute trots att det stundtals är sol och ganska varmt.

Igår träffade vi Louise och Liam, Liam är två månader äldre än Selma. Det var ett bra tag sen vi sågs sist så det har hänt mycket sedan dess och framförallt att dom vilken dag som helst ska få en till liten bebis. Och att dom har flyttat hit bara några hus bort. 

På eftermiddagen åkte vi till öppna förskolan i ryd. Där har Hugo och Selma varit idag också tillsammans med Robert. Han åkte hem några timmar tidigare och tog dom i cykelvagnen och åkte dit.

Jag cyklade till biblioteket och lämnade tillbaka och lånade en massa böcker. Lånade om all facklitteratur som vi använt och som jag nu kommer att behöva igen när jag ska skriva den avslutande uppsatsen. Jag hade tur att alla böcker fanns inne, annars hade det inte blivit bra..

Robert åkte in till skolan för att sätta sig och plugga för några timmar sen och jag har duschat Hugo och Selma, läst för dom och lagt dom. Så nu har de sovit sött i en timme. Jag ska sätta mig och läsa och försöka strukturera upp ett schema för det jag har kvar att göra i kursen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0