Torsdag 22/9

Nu har mina älsklingar åkt iväg till Eskilstuna. Senare idag ska dom fira sin kusin Arvid som fyller 1 år idag, grattis! Själv har jag skola i morgon och måste stanna hemma och plugga. Jag ska ta ett tåg i morgon eftermiddag och vara där med barnen medan Robert ska iväg på kryssning på lördag.

Min eftermiddag idag kommer att bestå av en runda nere på stan för att hitta fina bullformar och eventuellt någon present till Hugo, bullbak och kladdkakemuffinsbak. Kanske slår till med att baka några kakor också när jag ändå håller på. Hugo fyller ju 3 år nästa helg och jag ska även fixa fika till seminariet som jag och min basgrupp ska anordna på måndag, därav all bakning. Jag ska också plugga en hel del i kväll.

Nej nu ska jag faktiskt ta och åka ner på stan på en gång så att jag hinner med allt som ska göras idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0